10 Haziran 2013

FLAŞ... FLAŞ... FLAŞ... HÜKÜMETTEN ASTROLOJİ AÇILIMI!


Başbakan Erdoğan, astrolojideki ev sistemleri karmaşasına son verecek yeni bir proje üzerinde çalıştıklarını açıkladı. Ev sisteminden sonra sırada yeni Zodyak var.

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın bilinmeyen bir özelliği ortaya çıktı. Aslında küçüklüğünden beri burçlara merakı olduğunu, hatta bir bakışta herkesin burcunu tahmin edebildiğini söyleyen Erdoğan, eşiyle beraber basın mensuplarına verdiği kır kahvaltısında açıklamalarda bulundu:

“Ben aslında bu meseleye çok zaman ayıramadım. Aslandı, boğaydı, ötesine geçemedik. Ama Emine çok meraklıdır. Biz iktidara geldikten sonra daha yakından ilgilenme fırsatı oldu,” diyen Erdoğan, yeni düzenleme talebinin aslında eşinden geldiğini söyledi: “Emine yükseleni de öğrendikten sonra harita çıkarma işine merak sarmış. Egemen’e söyledim, astroloji kitapları aldırdı. Bizim hanım da becerikli, kısa sürede harita çıkarmaya öğrendi. Malum, kabinedeki arkadaşların eşlerinin bu işe merakı var. Hepsi harita istiyor. Emine de çıkarıyor. Ama bir noktada sıkıntı çıktı. Evler mi ne varmış bu haritada. O sistem, bu sistem diye her kafadan bir ses çıkıyormuş. Emine’de bir sıkıntı oluştu bu noktada. Yorum yapacakmış, ama gezegenin evi belli değilmiş. Benden rica etti. Ben de bizim toplu konut idaresindeki arkadaşlara talimat verdim. Şimdi yeni bir ev sistemi üzerinde çalışıyorlar. On iki evle de kendinizi sınırlamayın dedim, ne gerekiyorsa yapın. Haritanın ortasına da yeşillik ve ağaç koyduruyorum. Sonra adımız çevre düşmanına çıkıyor.”

Hükümetin astroloji açılımının evlerle sınırlı kalmayacağını söyleyen Erdoğan, yeni bir Zodyak üzerinde de çalışmalara başladıklarını belirtti:

“Biz bazen Emine’yle gece gökyüzünü seyrederiz. Yıldızlardan şekiller çıkarırız. Emine bu harita işine girdikten sonra, geldi, astrolojideki yıldız şekillerinde açıklar bulmuş. Ben pek anlamıyorum, ama, mesela o aslan yıldızında aslında türkan şoray kirpiği mi ne varmış. Anlatınca benim de aklıma yattı. Meteoroloji genel müdürlüğüne talimat verdim, şimdi onlar da yeni bir Zodyak üzerinde çalışıyor.”

Hiç yorum yok: